Misję tę rozpoczynamy z miejsca oznaczonego niebieską kropką. Wróg zniszczy
naszą bazę na północnym wschodzie i założy tam swoją ( czerwona kropka ). Nie
próbuj przeciwdziałać temu – to bezcelowe. W miejscu oznaczonym żółtą kropką
zbuduj kopalnie. W twojej bazie zbuduj strefę lądowania. Wymyśl działo
elektryczne i lepsze rakiety. Potem zacznij produkować Fat Girle z tym
uzbrojeniem. Na początku misji zaatakuje cię Grizzli, nie lękaj się jednak.
Twoje FG z działem elektrycznym szybko go unieruchomią i zniszczą. Potem wróg
zaatakuje jeszcze jednym Grizzlim i kilkoma Tigerami. Po ich zniszczeniu udaj
się do białego punktu, gdzie oprócz twoich centrów naukowych znajdują się
artefakty pola siłowego. Zabezpiecz je. Gdy będziesz miał około 10 jednostek
udaj się do bazy wroga i zniszcz ją. Obronę będą stanowić małe wieże z działkiem
i parę Tigerów. Po zniszczeniu bazy wroga przetransportuj swoje jednostki do
bazy głównej, wydobądź złoża i zakończ misję.
Misja:
Karpaty
Przeciwnicy:
UCS
Cel misji:
Zniszczyć budynki i termity UCS
Podrzędne cele misji:
Brak
Klimat:
Księżyc
Misję tę rozpoczynamy z miejsca oznaczonego niebieską kropką. Użyj twoich
transporterów jednostek do zniszczenia 22 termitów wroga. Najlepiej jak
zawiśniesz nad złożem, poczekaj wtedy na termita, podnieś go i upuść. Tym
sposobem wykonasz pierwsze zadanie. Uważaj jedynie aby nie wlecieć w zasięg
małej wieży i nie znajdować się w nim przez dłuższy czas. Po zniszczeniu
Termitów zbuduj strefę lądowania przywieź swoje jednostki i zacznij niszczyć
centrum wydobywcze przeciwnika ( jasna czerwona kropka ). Po zniszczeniu tych
zabudowań wróg zaatakuje cię kilkoma Tigerami z plazmą, później napotkasz
jeszcze parę Cargo Salamandrów z działkiem. Następnie zniszcz elektrownią
i rafinerię ( ciemna czerwona kropka ) i skieruj się na bazę UCS ( różowa kropka
). Bazę chronić będzie kilka małych wież, kilka wież A3 i forteca. Wszystkie
budynki są wyposażone w działka 20 mm, więc nie stanowią zagrożenia. Dwa strzały
z działa elektrycznego – budynek wyłączony, kolejne dwa zniszczony. Zrównanie z
ziemią tej bazy nie powinno przysporzyć ci strat w jednostkach. Potem pozbieraj
co się da i zakończ misję.
Misja:
Hot Shower
Przeciwnicy:
UCS
Cel misji:
Zniszcz dwie bazy wroga, Fang musi przeżyć
Podrzędne cele misji:
Brak
Klimat:
Księżyc
Misję tę rozpoczynamy z miejsca oznaczonego niebieską kropką. Znajdujemy tam
3 Cratery z działem elektrycznym, Fanga na którego co 60 sekund spadają
meteoryty i 3 Super Fightery z rakietami przeciwlotniczymi. Craterami i Fangiem
zabezpieczamy artefakty z polem siłowym. Zaznaczamy Cratery i SF i ruszamy w
stronę pierwszej bazy wroga ( czerwona kropka ). Fanga na razie zostawiamy.
Jednostkami torujemy drogę aż do momentu kiedy napotkamy dwie małe wieże, wtedy
zatrzymujemy się i niszczymy jednostki które wyjadą z bazy. Wróg w tej misji
dysponuje Tigerami z plazmą i działkiem, Spiderami z ciężkimi rakietami i Cargo
Salamandrami z plazmą. Lotnictwo UCS reprezentują Gargoile. Nasze jednostki bez
naszej ingerencji i bez problemu rozprawią się z wrogiem. My natomiast cały czas
uważnie obserwujemy uciekający czas. Gdy dojdzie on do zera ruszamy Fangiem i
podjeżdżamy do bazy wroga. Na około 7 sekund przed kolejnym deszczem wjeżdżamy w
sam środek wrogiej bazy. Sekwencja odliczania się resetuje, na wrogą bazę
spadają meteoryty, my uciekamy znów na środek planszy w celu oczekiwania
następnego deszczu. Potem powtarzamy całą sekwencję ataku aż do momentu w którym
z bazy wroga zniknie ostatni budynek. Wtedy musimy takim samym sposobem
zniszczyć bazę na północnym wschodzie ( różowa kropka ). Jeżeli w czasie misji
nasz Fang ulegnie trafieniu możemy naprawić go za pomocą artefaktów znajdujących
się na środku mapy. Na planszy tej znajdują się tunele, ale oprócz kilku wrogich
jednostek nic w nich nie ma.
Misja:
Pod ostrzałem
Przeciwnicy:
UCS
Cel misji:
Zniszcz bazę artyleryjską na północnym wschodzie, bazę na południowym zachodzie i jednostki w podziemiach. Fang musi uaktywnić transportery jednostek i przeżyć.
Podrzędne cele misji:
Brak
Klimat:
Księżyc
Misję tę rozpoczynamy z miejsca oznaczonego niebieską kropką. Baza która się
tam znajduje jest niszczona przez artylerię. Przy życiu zostanie jedynie fabryka
i może baterie. Zabierz swoje jednostki trochę na południe. Tam znajdują się
artefakty pola siłowego w które wyposaż jednostki. Oprócz artefaktów znajdują
się tam również 3 Tigery z plazmą i jeden z działkiem. Zniszczeniem ich powinny
zająć się twoje Crushery. Podczas marszu w kierunku zejścia pod ziemię ( biała
kropka ) napotkasz parę innych jednostek wroga. Zejdź pod ziemię i skieruj się
prosto do wyjścia ( żółta kropka ). Na powierzchni napotkasz obronę złożoną z
kilku Cargo Salamandrów i Gargoili. Gdy już ich zniszczysz skieruj się na północ
do twoich transporterów jednostek ( ciemna niebieska kropka ). Podjedź do nich
Fangiem, aby je uaktywnić. Teraz będziesz mógł zniszczyć artylerie ( fioletowy
prostokąt ). Podleć twoimi transporterami od północnej strony wzgórza, podnieś
znajdujące się na nim Grizzli i czym prędzej zrzuć na elektrownie. Tak właśnie
odetniesz prąd artylerią i wieżą A3. Teraz możesz przystąpić do odbudowy bazy.
Zajmij cały teren złóż kopalniami, tak aby Termity nie mogły się do nich dostać.
Następnie rozpocznij budowę jednostek. Zbuduj dwa Super Fightery z działkiem (
lub rakietami jak masz ), aby zniszczyć pozostałe wieże i artylerie.
Transporterami oprócz Grizzli możesz także podnieść cztery Jaguary, które stoją
przy wjeździe do bazy zaopatrzeniowej wroga ( fioletowa kropka ). Potem weź
Fanga i Crushery aby zniszczyć jej zabudowania ( 8 wież A3 z działkami, centrum
zaopatrzenia i elektrownia ). Potem możesz użyć transporterów jednostek, aby
przetransportować „grupę Fanga” do bazy. Gdy już zbudujesz nowe jednostki udaj
się do bazy UCS ( czerwona kropka ). Bazy tej bronić będzie kilka Panter z
plazmą, CSów z plazmą i Gargoili. Obronę naziemną będzie stanowiło kilkadziesiąt
małych wież. Po zniszczeniu standardowej bazy wejdź ponownie do podziemi,
przeszukując je znajdziesz artefakty z kasą ( pomarańczowe kropki ). W
podziemiach w każdej z „hal” będą siły wroga. Najczęściej będzie to jeden Jaguar
i około 3-6 Tigerów lub Spiderów. W podziemiach najlepiej sprawdzają się
jednostki z działem elektrycznym. Gdy już rozprawisz się z wrogiem możesz
zutylizować jednostki ( nie można ich niestety wziąć do bazy ) i sprzedać
budynki ( na szczęście kasa jest przelewana ).
Misja:
New Hope
Przeciwnicy:
UCS
Cel misji:
Eskortuj konwój New Hopeów, fang musi przeżyć.
Podrzędne cele misji:
Brak
Klimat:
Księżyc
Misję tę rozpoczynamy z miejsca oznaczonego niebieską kropką. Zaopatrz Fanga
i pięć New Hopeów w pola siłowe. Zaznacz twoje jednostki i skieruj prosto do
zejścia ( biała kropka ) klikając na nim. W tej misji nie opłaca się podejmować
walki z wrogiem, ponieważ jest go za dużo, lepiej skorzystać z wysokiej
szybkości Fangów. Gdy już twój Fang dojedzie do zejścia i zejdzie do tuneli każ
mu pojechać do wyjścia z nich ( żółta kropka ) klikając przed wyjściem na
powierzchni. Tam możesz poczekać na resztę konwoju. Następnym ruchem jest
kazanie konwojowi udać się do celu podróży ( ciemno niebieska kropka na mapie )
klikając koło wjazdu do bazy. Następną czynnością jest czekanie. Do bazy
dojechać powinien Fang i 4 New Hopey. Na mapie widać wyraźnie, że można pojechać
krótszą drogą – niestety jest ona zaminowana.
Misja:
Śmiercionośne zabawki
Przeciwnicy:
UCS
Cel misji:
Zniszcz działa plazmowe.
Podrzędne cele misji:
Brak
Klimat:
Księżyc
Misję tę rozpoczynamy z miejsca oznaczonego niebieską kropką. Spokojnie
przywozimy tam wszystkie jednostki z bazy głównej. Zaznaczamy je i ruszamy do
pierwszego działa plazmowego ( czerwona kropka ). Po drodze UCS nie będzie
stawiać oporu. Gdy wyjdziemy na otwarty teren koło działa będziemy musieli
zniszczyć około 3 Jaguarów i parę Gargoili. Koło samego działa ustawionego na
górce stać będzie elektrownia, 4 wieże A3 z działkami i parę Cargo Salamandrów z
plazmą przeciwlotniczą. Gdy zniszczysz pierwsze działo – ruszaj na drugie (
różowa kropka ). Jego obrona, usytuowanie i infrastruktura będą identyczne jak u
poprzedniego. Zniszcz je i ruszaj dalej na ostatnie działo ( jasna zielona
kropka ). Gdy wejdziesz na południowo zachodnią polanę przywita cię parę
Jaguarów i Panter. Nie stanowią one zagrożenia dla twoich Fat Girl z działami
elektrycznymi. Ostatniego działa bronić będą 3-4 Grizzlich, Jaguar lub Pantera,
Spider. Gdy będziesz toczył z nimi walkę możesz stracić ze dwie jednostki –
ogólnie nic strasznego. Koło działa znajduje się maleńka baza zaopatrzeniowa,
którą możesz zniszczyć lub nie. Działo będzie wyglądać tak jak poprzednie, tyle
że obstawione będzie CSami z plazmą przeciwlotniczą. Gdy zakończysz misję nie
opłaca się wracać taki kawał na północ, lepiej zbuduj nową strefę lądowania na
południu ( nie zapomnij jej aktywować ).
Misja:
Konwój
Przeciwnicy:
Brak
Cel misji:
Zabezpiecz drogę konwoju
Podrzędne cele misji:
Brak
Klimat:
Księżyc
Misję tę rozpoczynamy z miejsca oznaczonego niebieską kropką. Naszym
zadaniem jest odnalezienie min i odgrodzenie ich od trasy przejazdu konwoju,
mamy na to niewiele czasu. Konwój zmierza do bazy na południowym wschodzie (
żółta kropka ). Różową linią zaznaczyłem przypuszczalną trasę konwoju ( może ona
ulec zmianie zależnie od ogrodzenia min ). Białym kolorem zaznaczyłem miny które
trzeba odgrodzić. Gdy już to zrobisz czekaj cierpliwie aż konwój ruszy i módl
się aby nie zmienił kursu.
Misja:
Pierwszy pierścień
Przeciwnicy:
UCS
Cel misji:
Zniszcz dwie bazy UCS, zbuduj w kraterach obu baz dwie elektrownie ksylitowe i kolanię.
Podrzędne cele misji:
Brak
Klimat:
Księżyc
Misję tę rozpoczynamy z miejsca oznaczonego niebieską kropką. Jest to
pierwsza z czterech bardzo prostych lecz długotrwałych misji podczas których
stan twojego konta spokojnie dojdzie do 2.000.000 cr. Na teren misji przywozimy
cały nasz arsenał. Budujemy tam centrum zaopatrzenia, elektrownię i baterię. Na
złożach stawiamy mnóstwo kopalń. Wróg nie zaatakuje więc nie musisz się
spieszyć. Gdy już będziesz gotowy weź swoje jednostki i ruszaj w stronę białego
okręgu. Jest to miejsce przejściowe na którym obaj wrogowie mają swoje budynki.
Czerwonym i różowym okręgiem zaznaczyłem właściwy teren baz wroga. Obrona oby
dwóch baz jest taka sama i wygląda następująco: parę jednostek naziemnych (
Tigery, Spidery i Cargo Salamandry ), parę Gargoili i kilkadziesiąt małych wież.
Na obrzeżu kraterów w którym mamy zbudować elektrownie i kopalnię są wieże A3.
Wszystkie wieże są wyposażone w działko 20 mm. Infrastruktura baz wygląda
następująco: kilka fabryk pojazdów cywilnych i wojskowych, kilka rafinerii, parę
innych budynków i dziesiątki elektrowni. Jeżeli masz Fat Girle z działami
elektrycznymi i lekkimi rakietami, i są one wyposażone w pola siłowe, to
przejście tej planszy nie powinno spowodować strat w twoim inwentarzu. Gdy
zniszczysz bazy w kraterach na ich terenie wybuduj po dwie elektrownie ksylitowe
i kopalnię. Na terenie misji znajdują się tunele, ale oprócz paru jednostek
wroga nic w nich nie ma. Przed zakończeniem misji możesz wydobyć złoża do końca
i sprzedać niepotrzebne budynki.
Misja:
Drugi pierścień
Przeciwnicy:
UCS
Cel misji:
Zniszcz trzy bazy UCS, zbuduj w kraterach baz po dwie elektrownie ksylitowe i kolanię, wydobądź 40.000 cr.
Podrzędne cele misji:
Brak
Klimat:
Księżyc
Misję tę rozpoczynamy z miejsca oznaczonego niebieską kropką. Jest to druga
z czterech bardzo prostych lecz długotrwałych misji podczas których stan twojego
konta spokojnie dojdzie do 2.000.000 cr. Na teren misji przywozimy cały nasz
arsenał. Budujemy tam centrum zaopatrzenia, elektrownię i baterię. Na złożach
stawiamy mnóstwo kopalń. Wróg nie zaatakuje więc nie musisz się spieszyć ( opis
zaczyna się tak samo jak przy poprzedniej misji, ponieważ są one niemal
identyczne ). Gdy już będziesz gotowy weź swoje jednostki i ruszaj w stronę
czerwonego okręgu, który oznacza teren pierwszej bazy wroga. W tej misji nie
warto używać transporterów amunicji, ponieważ zostaną zniszczone podczas
przelotu nad bazą centralną ( nie da się tego uniknąć ). Pierwsza baza ( jak i
pozostałe ) jest identyczna jak w poprzedniej misji, tj. dużo małych wież, parę
wież A3, Tigery, Spidery, CS i od czasu do czasu Panter ( naprawdę jest ich tam
mało ). Różnicę pomiędzy poprzednią a tą misją odczuwamy w tedy, gdy musimy się
dostać do bazy centralnej ( zielony okrąg ). Aby to zrobić trzeba skorzystać z
zejścia do tuneli ( biała kropka na mapie ). Potem przemieść się nimi do wyjścia
( żółta kropka ). Gdy będziesz wychodził nic cię nie zaatakuje – wyjście leży
obok bazy. Gdy ją zniszczysz możesz załadować amunicję, a później udać się
podziemiami do trzeciej bazy ( fioletowy okrąg ). W celu dotarcia tam użyj
zejścia ( żółta kropka ) i wyjścia ( pomarańczowa kropka ). Jeżeli podczas
trwania misji stracisz choć trzy jednostki to możesz uważać się za pechowca (
nie liczę gratisowych Lunarów i pojazdów cywilnych ). Po zniszczeniu baz możesz
wydobyć złoża ( nie zapomnij o budowie elektrowni ksylitowych i kopalni w
kraterach ) i sprzedać niepotrzebne budynki. Porada: jeżeli nie będziesz umiał
zniszczyć którejś z wież A3 na obrzeżach krateru – zbuduj w nim gniazdo. Ono
załatwi sprawę.
Misja:
Trzeci pierścień
Przeciwnicy:
UCS
Cel misji:
Zniszcz trzy bazy UCS, zbuduj w kraterach baz po dwie elektrownie ksylitowe i kolanię.
Podrzędne cele misji:
Brak
Klimat:
Księżyc
Misję tę rozpoczynamy z miejsca oznaczonego niebieską kropką. Jest to
trzecia z czterech bardzo prostych lecz długotrwałych misji podczas której stan
twojego konta powinien dojść do 2.000.000 cr. Na teren misji przywozimy cały
nasz arsenał. Budujemy tam centrum zaopatrzenia, elektrownię i baterię. Na
złożach stawiamy mnóstwo kopalń. Wróg nie zaatakuje więc nie musisz się
spieszyć. Gdy już będziesz gotowy weź swoje jednostki i ruszaj w stronę
czerwonego okręgu, który oznacza teren pierwszej bazy wroga. Pierwsza baza ( jak
i pozostałe ) jest identyczna jak w poprzedniej misji, tj. dużo małych wież,
parę wież A3, ( od czasu do czasu zdarza się nawet Forteca ) Tigery, Spidery, CS
i od czasu do czasu Panter i Jaguar ( troszeczkę większa ich ilość niż
poprzednio). Jednostki UCS nie są zaopatrzone w pola siłowe, co czyni je
strasznie łatwym łupem dla twoich Fat Girl z działem elektrycznym. Zniszczenie
jednej bazy nie powinno zająć ci więcej niż 15 min i jedną straconą jednostkę.
Bazy najlepiej niszczyć w kolejności czerwona, fioletowa, biała ( nie narazi to
zbytnio twoich transporterów amunicji ). Potem trzeba zbudować potrzebne budynki
i koniec. Warto jednak jeszcze zejść do podziemi, co prawda oprócz trzech
artefaktów z kasą ( nie podałem ich lokalizacji, bo korytarze są mocno
poplątane, i po prostu nie pamiętam gdzie się znajdowały ) nie ma tam nic
ciekawego, ale... trochę powyżej środka głównego pomieszczenia znajduje się
zrobiony z kolumn napis. Zaznaczyłem go białym kolorem, odczytaj go sobie.
Niezły kaprys twórców :-).
Misja:
Czwarty pierścień
Przeciwnicy:
UCS
Cel misji:
Zniszcz cztery bazy UCS, zbuduj w kraterach baz po dwie elektrownie ksylitowe i kolanię, wydobądź 60.000 cr.
Podrzędne cele misji:
Brak
Klimat:
Księżyc
Misję tę rozpoczynamy z miejsca oznaczonego niebieską kropką. Jest to
ostatnia z czterech bardzo prostych lecz długotrwałych misji. Na teren misji
przywozimy cały nasz arsenał. Budujemy tam centrum zaopatrzenia, elektrownię i
baterię. Na złożach stawiamy mnóstwo kopalń. Wróg nie zaatakuje więc nie musisz
się spieszyć. Gdy już będziesz gotowy weź swoje jednostki i ruszaj w stronę
którejkolwiek bazy. Bazy czerwona, różowa, żółta i biała ( czyli wszystkie ) są
standardową konstrukcją zabudowania znanego z poprzednich misji. Wyróżnia je
tylko lekko zwiększona ilość ciężkich mechów i dość duża ilość pojazdów
latających ( Gargoile i Baty). Bazy te są naprawdę bardzo łatwe do zniszczenia,
więc się nie będę rozpisywał, powiem tylko, że podczas przejścia tych czterech
misji straciłem ( nie licząc transporterów i gratisowych Lunarów ) cztery
jednostki, wymyśliłem wszelkie dostępne wynalazki i na moim koncie zostało sporo
ponad 2.000.000 cr. Podziemia na tej planszy są puste, więc nie trać czasu na
ich przeszukiwanie. Gdy zaczniesz tą misję twój limit na nowe jednostki
powiększy się o około 20.000 cr. Wykorzystaj go na budowę najlepszych Crusherów
z ciężkimi i lekkimi działami elektrycznymi. Po zakończeniu tej misji czeka na
ciebie prawdziwe wyzwanie, choć też nie za trudne.
Misja:
Rewanż
Przeciwnicy:
UCS
Cel misji:
Zniszcz cztery bazy UCS, budynki centrum kontroli muszą przetrwać.
Podrzędne cele misji:
Brak
Klimat:
Księżyc
Misję tę rozpoczynamy z miejsca oznaczonego niebieską kropką. Jeszcze przed
jej rozpoczęciem zapakuj transporter najlepszymi jednostkami z twojej bazy
głównej. Zaraz po rozpoczęciu misji zbierz jednostki jakie masz w bazie na
terenie misji i wezwij transporter ( zrób to naprawdę szybko ). Jednostkami z
bazy rusz na wschód, aby zniszczyć pierwszą z czterech wyrzutni plazmy
„balistycznej”. Zaznaczone są one różowymi kropkami. Gdy zniszczysz tą na
wschodzie rusz na północ, w tym czasie przyleci transporter. Rozpakuj go i
przywiezionymi jednostkami rusz na południe. Nie przejmuj się tym, że twoja baza
obrywa, załóż budynkom pola siłowe, to powinno je ochronić, aż do twojego
powrotu. Gdy zniszczysz północne i południowe działo plazmowe szybko rusz na te
zachodnie. Jeżeli wygrasz tą walkę z czasem i plazma nie zniszczy twoich centr
kontroli możesz uważać się za wygranego. Dla twojej wiadomości podam, że jedno z
dział może wystrzelić ( tylko jedno ). Zaraz po ich zniszczeniu powróć do swojej
bazy, wokół centr kontroli zbuduj bastiony, i załóż im jakieś porządne
uzbrojenie. Z bazy głównej przywieź resztę jednostek i ruszaj na bazy wroga.
Bazy te nie różnią się zbytnio od tych z poprzednich misji. Dalej znajdują się w
nich miliony małych wież i elektrowni. Tym razem jednak są tam jeszcze wieże A3,
parę fortec i jednostki wroga. Liczba Panter i Jaguarów znacznie przewyższa
Tigery. W bazach znajdują się także Grizzli i mnóstwo Gargoilów. Mimo tej obrony
bazy te ( czerwony, różowy, biały i zielony okrąg ) są proste w zniszczeniu i
powinniśmy zniszczyć je za jednym zamachem. Oprócz baz wróg również rozbudował
miejsca w których były niegdyś wyrzutnie plazmy. Postawił on tam „pola wieżowe”
składające się z małych i dużych wież A3 wyposażonych jedynie w działka 20 mm.
Podczas niszczenia baz wroga pilnuj swojej bazy i odbudowywuj obronę gdy
będzie to konieczne. Gdy rozprawisz się z wrogiem to ( gratuluję ), przeszedłeś
kampanię LC.
Wiadomości dodatkowe:
Poradnik dotyczy gry na łatwym poziomie trudności.
Kredyty jakie nazbieramy podczas trwania misji są po jej zakończeniu
przekazywane do Luny, nie trzeba ich przewozić ręcznie używając Jowisza.
Ponieważ całą gotówkę będziemy mieć w Lunie, a nie w bazie głównej, radzą
przenieś fabryki i używać Luny jako bazy głównej.