Wszelkie pytania dotyczące Earth 2150 kampania UCS proszę kierować do Rosica !

--- Powrót do strony głównej ---


Ural Japonia Egipt
Arktyka Wielkie Jeziora Mozambik
Laboratorium Stanford Laboratorium Kurczatow Andy
Arktyka_2 Laboratorium Stanford_3 Kolumbia
Laboratorium Stanford_2 Indie Achimania
Bajkał Madagaskar
Alaska Australia



Misja: Ural
Przeciwnicy: ED
Cel misji: Prześlij 20.000 cr
Klimat: Zima

Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Przysyłamy tam Termity. Trochę na południe znajdują się złoża. Wyekspolatowywujemy je. Jeżeli podczas tej misji nie wykonasz zwiadu, a przy tym nie znajdziesz jednostek wroga, on nie będzie cię atakował. Po skończeniu zadania spakuj wszystko do transportera i odleć. Dla twojej informacji mogę podać lokalizację wrogiej bazy - zielony punkt na mapie. Zniszczenie jej nie przynosi żadnych korzyści.



Misja: Arktyka
Przeciwnicy: ED
Cel misji: Utrzymaj placówkę przez dwie doby a następnie ewakuuj się
Klimat: Zima

Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Nie możemy przysłać tam jednostek. Zaczynamy wydobywać rudę, warto pozbierać swoje jednostki w kupę, ponieważ czym więcej tym lepiej. Dookoła bazy postaw kilka wież. Jeżeli możesz wybudować kilka jednostek to zrób to, jeżeli nie to się nie martw - te które masz spokojnie wystarczą. Atak nastąpi na około 12 godzin przed końcem misji. Będzie on dość zmasowany - kilka Syberii z rakietami i Pamirów. Gdy go odeprzesz to do końca misji gnębić cię będą Kozaki i jakieś pojedyncze naziemne jednostki wroga. Gdy czas dobiegnie końca zbuduj lądowisko, ewakuuj co się tylko da i zakończ misję. Zielona kropka na mapie przedstawia bazę wroga. Na wschodzie mapy stoi mnóstwo czołgów - nie bój się nie zaatakują.



Misja: Laboratorium Stanford
Przeciwnicy: Brak
Cel misji: Przetestuj teleporty
Klimat: Zima

Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Najpierw wprowadź Tigera do zejścia, potem spróbuj wyjść tą samą drogą - bum - pierwsza część zadania wypełniona. Teraz weź drugiego Tigera i wprowadź go do teleportu dalekiego zasięgu, prze teleportuje on się do punktu oznaczonego białą kropka - bum - koniec misji.



Misja: Arktyka 2
Przeciwnicy: ED
Cel misji: Odnajdź złoża i prześlij 30.000 cr
Klimat: Zima

Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Do tego punktu przyslij wszystko co masz w bazie. Zbuduj tam centrum zaopatrzenia i wydobądź złoża. Weź wszystkie twoje jednostki - jeżeli masz wybudowane do granic limitu - jeżeli nie to dobuduj - i rusz na bazę wroga ( jasno zielona kropka ). Baza ta jest stosunkowo słabo chroniona, lecz na tym poziomie zaawansowania twoich jednostek nie unikniesz strat. Jeżeli będziesz szybki to zdążysz zniszczyć kopalnie ED ( żółta kropka ) zanim skończą się tam złoża. Jeżeli nie to po zniszczeniu bazy ED udaj się na północny zachód ( biała kropka ). Rozpocznij tam wydobycie. Po jego zakończeniu pozbieraj co się da i do domu !



Misja: Laboratorium Stanford 2
Przeciwnicy: Twój mech
Cel misji: Przetestuj teleporty. Zniszcz mecha
Klimat: Przedwiośnie

Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Wprowadź Tigra do zejścia i wyprowadź tą samą drogą. Potem wejdź nim do teleportu dalekiego zasięgu - przeteleportujesz się do białego punktu, gdzie utracisz kontrolę nad swym mechem. Musisz go zniszczyć ! W tym celu zbuduj Mamutem most na drugą stronę zalewu, przejdź trzema pozostałymi Tigerami i zniszcz złego mecha :) Koniec.



Misja: Bajkał
Przeciwnicy: ED
Cel misji: Zniszcz bazę ED
Klimat: Przedwiośnie

Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Przywieź do niego swoje jednostki. Zbuduj potrzebną infrastrukturę i jeżeli czujesz się na siłach zaatakuj. Baza ED ( jasna zielona kropka ) jest dość dobrze strzeżona i możesz tam stracić wiele jednostek. Jeżeli nie uda ci się zniszczyć bazy za pierwszym atakiem - zbuduj Spidery i zaatakuj ponownie. Najlepszym rozwiązaniem jest atak od południa, ponieważ od wschodu ED ma silne umocnienia. Jeżeli zaatakujesz od południa to będziesz mógł powoli eliminować jednostki i budynki wroga. W tej misji wróg posiada Syberię z podwójnym lekkim laserem - uważaj na nią !!! Może nieźle namieszać. W południowo - zachodnim rogu mapy stoją cztery pojazdy naprawcze ED - nie zapomnij ich zniszczyć. Po udanej ofensywie możesz wrócić do bazy.



Misja: Alaska
Przeciwnicy: ED
Cel misji: Zniszcz jednostki ED
Klimat: Przedwiośnie

Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Przywieź do niego swoje jednostki wojskowe. Gdy już będziesz miał wszystkie udaj się w kierunku zgliszczy twojej bazy ( zielona kropka ), tam czekać na ciebie będzie kilka Pamirów. Łubu-dubu i po nich. To już koniec misji, jeżeli jednak jeszcze się ona nie skończyła to przeszukaj okolice - widocznie któryś z czołgów zwiał.



Misja: Japonia
Przeciwnicy: ED
Cel misji: Odszukaj projekty Grizzlich, zniszcz bazę od NEO
Klimat: Przedwiośnie

Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Przywieź do niego swoje jednostki i załóż tam bazę. Gdy już rozpoczniesz wydobycie to pozbieraj militaria i zniszcz pierwszą bazę wroga ( jasno zielona kropka ). Jest ona słabo chroniona, jednak nie obejdzie się bez strat własnych. Gdy wytrzymasz pierwsze uderzenie i przebijesz się przez obronę ( 4 duże wieże i kilka małych ) to baza jest twoja. Jeżeli będziesz szybki to skorzystasz ze złóż umiejscowionych pod bazą. Odbuduj swoją armię i rusz na północną bazę wroga ( różowa kropka ). Jest ona podobna do tej z południa tylko zamiast wież są w niej Pamiry z rakietami. Poradzisz sobie bez problemu, ale ze stratami, mogą być one nawet poważne. Potem spakuj wszystko i odleć. Na misji zostaw tylko około 10 Gargoili i Mamuta. Gargoilami niszcz bazę od NEO ( biała kropka ). PAMIĘTAJ TYLKO, ŻĘ GDY ZNISZCZYSZ CENTRUM DOWODZENIA, ELEKTROWNIĘ i CENTRUM NAUKOWE to NEO PRZEJMIE WSZYSTKIE TWOJE JEDNOSTKI ZNAJDUJĄCE SIĘ NA MAPIE !!! Dlatego właśnie zrób tak: Zniszcz wieże stojące dokoła budynków, pojazdy stojące wokół nich, zniszcz centrum dowodzenia, elektrownię. Potem spakuj wszystkie jednostki ( za wyjątkiem jednego Gargoila ) do transportera i odleć. Pozostałym Gargoilem zniszcz centrum naukowe, NEO przejmie twoje jednostki ( tylko Gargoila, bo innych nie będzie ). Wróć transporterem, rozpakuj go zniszcz resztę bazy Neo. Mamutem zbuduj tunel do jego bazy i zabezpiecz artefakt. Najprawdopodobniej dane zostały zniszczone, ale nie wpadły w ręce wroga. Następnie spakuj się i odleć.



Misja: Wielkie Jeziora
Przeciwnicy: LC
Cel misji: Przetestuj broń plazmową, zniszcz placówkę wroga
Klimat: Wiosna

Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Przywieź do niego swoje jednostki i załóż tam bazę. Rozpocznij wydobycie. Trochę na południe od twojej bazy znajduje się dość spore złoże ( złoża oznaczyłem pomarańczowymi kropkami ). Warto tam wysłać kilka jednostek, ponieważ LC będzie próbowało założyć tam bazę. Gdy już się ustatkujesz to zabierz swoje jednostki do bazy wroga ( niebieska kropka ). Baza ta jest praktycznie bez obrony. Jedyne co w niej znajdziemy to trzy bastiony i kilka strażnic. Bazy bronić też będzie kilka jednostek LC. Jak już baza niebieskich będzie na wykończeniu, przyłączą się oni do ciebie. To już koniec misji. Możesz jeszcze wyeksploatować złoża na północy mapy. Jest tam około 100.000 cr.



Misja: Laboratorium Kurczatow
Przeciwnicy: ED
Cel misji: Odbij trzy prototypy Grizzli, zniszcz bazę ED
Klimat: Wiosna

Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Aby aktywować lądowisko musisz zniszczyć choć jeden budynek ED. W tym celu udaj się na północ ( ciemna niebieska kropka ). Znajduje się tam centrum wydobywcze przeciwnika. Jest ono złożone z dwóch kopalni, dwóch rafinerii, elektrowni i kilku małych wież. Zniszczenie jednej z nich spowoduje uaktywnienie lądowiska. Przywieź zatem jednostki z bazy i zniszcz kopalnie. Na ich miejscu załóż swoją bazkę. Potem jednostkami rusz w stronę bazy wroga ( zielona kropka ). Strzec jej będzie kilka helikopterów, Pamirów z rakietami, kilka dużych i małych wież , i dwa bunkry. Nie opłaca się niszczyć wież i bunkrów. Najpierw zajmij się elektrowniami. Odłączysz im w ten sposób prąd i będziesz miał je z głowy. Zrównaj wszystkie budynki z ziemią i udaj się w stronę jasno niebieskiej kropki, gdzie znajdziesz zejście do tuneli. Jego obronę będzie stanowiło kilka małych wież. Ponieważ twoje jednostki najprawdopodobniej zniszczą windę, będziesz musiał na jej miejscu postawić zejście. Gdy zejdziesz do podziemi ( różowa kropka ) skieruj się na południowy wschód ( żółta kropka ). Tam znajdziesz artefakt uaktywniający Grizzlich. Teraz będziesz musiał zniszczyć bazę ED, ale ty już masz to z głowy, więc po chwili pojawią ci się wykonane cele misji. Spakuj się i odleć.



Misja: Laboratorium Stanford 3
Przeciwnicy: ED
Cel misji: Przetestuj teleport dalekiego zasięgu
Klimat: Wiosna

Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Złap mecha i każ wejść mu do teleportu. Przeteleportujesz się do miejsca oznaczonego białą kropką. Tam każ mechowi ponownie wejść do teleportu. Przeteleportujesz się z powrotem i ... koniec misji.



Misja: Indie
Przeciwnicy: ED
Cel misji: Eskortuj negocjatora LC
Klimat: Lato

Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Wszystkie jednostki które masz wyślij w pobliże jednostek negocjujących. Będziesz musiał odeprzeć kilka ataków. W między czasie przyślij swoje jednostki z bazy. Rozpocznij wydobycie. W bazie zbuduj jedną fortecę. Gdy negocjacje się zakończą odstaw negocjatora LC ( Moon ) pod fortecę. Tam będzie bezpieczny. Ty natomiast weź wszystkie swoje jednostki bojowe i rusz w stronę z której przyjeżdżały atakujące cię jednostki ED, tj. na północ. Będzie tam pierwsza linia obrony i baza ( zaznaczone jasno zieloną kreską ). Pierwsza linia obrony będzie mocna - około 10 dużych wież i kilka bunkrów. To wszystko zasilać będą trzy elektrownie, które zniszcz zaraz po rozprawieniu się z jednostkami ED. Baza znajdująca się za linią obrony jest słabo broniona. Zniszcz ją !!! Po uzupełnieniu amunicji i naprawieniu swoich jednostek rusz na drugą linię obrony i kolejną bazę ( zielona linia ). Jeżeli będziesz jechał przy wzgórzu oddzielającym bazę LC, to nie narazisz się na ogień ciężkich wież i bunkrów. Zniszczysz ich elektrownie od tyłu. Będziesz musiał rozprawić się z kilkoma małymi wieżami i kilkoma jednostkami. W bazie będzie kilka wież - małe piwko. Po jej zniszczeniu podjedź do bazy LC - zniszcz kilka małych wież przed samym wjazdem do niej. Dla pewności możesz przejechać się jeszcze raz trasą którą pokonywać będzie negocjator. Jeżeli wiesz, że jest czysta weź jednostkę LC i każ jej dojechać do jej własnej bazy na północy ( niebieska kropka ). Gdy Moon osiągnie cel przeszedłeś planszę.



Misja: Madagaskar
Przeciwnicy: ED
Cel misji: Ochraniaj bazę LC, zniszcz jednostki ED
Klimat: Lato

Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Przywieź tam swoje jednostki, możesz też założyć bazę ( złoża to biała kropka ). Gdy będziesz miał wszystkie mech rusz na ED ( zielony okrąg ). Baza ED jest dość mocno strzeżona ( kilka bunkrów i dużych wież, kilkanaście małych wież i kilka jednostek ). Ze zniszczeniem bazy nie będziesz miał problemu. Pamiętaj, że tym razem bardziej opłacalne jest zniszczenie wież, a potem elektrowni, dlatego bo tych drugich jest dużo. Nie będę się rozpisywał, bo na pewno zniszczysz tą bazę bez problemów. Dam ci jednak wskazówkę, na północ od tej bazy, na plaży, będą stać trzy minery, które musisz zniszczyć. Teren jest zaminowany, więc lepiej wjedź tam najpierw minerem - on skutecznie go rozminuje. Gdy zniszczysz minery zejdź do podziemi ( różowa kropka ), odszukaj artefakt pola siłowego ( żółta kropka ) i sześć gotowych do założenie pól ( w pomieszczeniu na południe po prawej stronie ). To już koniec misji. Aha, zaraz na początku możesz ukraść trochę złóż od LC, wysyłając na teren ich bazy ( niebieski okrąg ) swoje Termity. Możesz tam nawet założyć bazę.



Misja: Australia
Przeciwnicy: ED
Cel misji: Razem z LC zniszcz bazę ED
Klimat: Lato

Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Przywieź tam swoje jednostki i załóż bazę. Trochę na południe od lądowiska znajdują się złoża. Możesz także pokorzystać ze złóż znajdujących się w bazie LC ( niebieski okrąg ). Misja ta jest bardzo prosta, wystarczy, że przywieziesz swoje jednostki, zbierzesz je i po prostu przejedziesz przez bazę ED ( zielony okrąg ). Co prawda w drodze do tej bazy stracisz kilka jednostek, na minach, no ale cóż. I tak będzie to mała strata. Mimo tego, że w powyższej bazie będą wieże, to bardzo łatwo odciąć im prąd. Z jednostkami ED też nie powinieneś mieć problemów. Kilka Kaukazów i Syberii, no i oczywiście Atamany. Zniszcz ową bazę i zakończ misję. Nie zapomnij pozbierać jednostek !!!



Misja: Egipt
Przeciwnicy: LC & ED
Cel misji: Zniszcz bazy LC i ED
Klimat: Pustynia

Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Rozbuduj tam bazę, ale nie przywoź jednostek. Te które są na miejscu najlepiej zabierz do bazy. Musisz to zrobić, ponieważ po 15 minutach gry Neo przejąłby wszystkie twoje jednostki, a tak wygeneruje tylko komunikat o tym czynie. Mimo tego LC zerwie zawiązany wcześniej sojusz. Po tym zdarzeniu możesz przywieź swoje jednostki i ruszyć na północny wschód do bazy LC ( niebieski okrąg ). Mimo tego, że obrona bazy stoi na dość wysokim poziomie, to nie poniesiesz zbyt dużych strat ( ach ta wytrzymałość Panter ). Bazę LC będziesz mógł dokładnie pooglądać sobie przez pierwsze 15 minut misji, gdy LC jest jeszcze twoim sojusznikiem. Bazy tej chroni kilkanaście Bastionów, kilka gniazd i kilka Craterów. Po zniszczeniu pierwszej linii obrony opłaca się wejść do środka bazy i zniszczyć ( także uzbrojone ) fabryki i odciąć prąd. Wtedy to silne fortyfikacje LC zamienią się w bezużyteczną kupę pikseli :) Z bazą ED nie pójdzie ci już tak łatwo, ale nie z powodu obrony, lecz z powodu wszechobecnych min. Warto więc odnowić swoją armię do 100% formy. Potem rusz na południe w kierunku bazy ED ( zielona elipsa ). Pierwszą linią obrony będą bunkry i duże wieże, którym bez problemu odetniesz prąd. Tak samo postąpisz z linią obronną nad Nilem ( tzn. po prawej stronie bazy ). Jednostki które bronią bazy to Kaukazy z działem i lekkimi rakietami, bądź lekkimi laserami i Dony z działem jonowym. W bazie znajduje się też kilka fabryk i centrum wydobywcze. Uwierzcie mi, że sama baza jest naprawdę prosta do zniszczenia, gdyby nie te miny. No, ale cóż, ewentualnie możesz spróbować przed twoimi jednostkami puścić kilka minerów, które zdetonują miny. Ja tam po prostu wjechałem i ... bazę zniszczyłem, ale z całej armii Panter i trzech Grizzlich ( dostałeś je kilka misji temu ), ocalały mi tylko dwa Grizzli. No cóż straty duże, ale walka piękna, no i sprzęt będzie nowy. Tak czy inaczej musisz zniszczyć tą bazę, jak nie za pierwszym to za drugim razem. Potem pozostało ci ewentualne wydobycie surowców, odesłanie swoich jednostek do bazy i koniec. Powodzenia w następnej misji ( będzie potrzebne ).



Misja: Mozambik
Przeciwnicy: ED, Neo
Cel misji: Zniszcz bazy Neo i ED
Klimat: Pustynia

Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Mamy bardzo niewiele czasu, więc lepiej załadować transporter jeszcze w bazie głównej. Gdy tylko zaczniesz misję przywieź na jej teren wszystkie swoje bojowe jednostki. W dalszej kolejności transportery amunicji. W bazie zbuduj obronę składającą się z dwóch fortec ( dobrze uzbrojone na pewno wystarczą ). Jak tylko przywieziesz swoje jednostki ( nie powinno ci to zająć więcej niż 4 minuty ), natychmiast rusz na bazę Neo ( szara elipsa ). W czasie marszu do bazy skorzystaj ze skrótu, czyli przejazdu pod ziemią ( wejście żółta kropka, wyjście biała kropka ). W czasie marszu na bazę wroga ( nie powinien on być dłuższy niż 6 min ), napotkasz kilka jednostek wroga, a zejścia będą broniły cztery małe wieże. Baza od Neo, którą musisz zniszczyć przed upływem 15 minut ( później Neo przejmie ci wszystkie jednostki, jeżeli nie zniszczysz jego bazy w tym czasie zrobi to także po 30 minutach gry ), jest łatwa do zniszczenia. Obronę stanowią małe wieże, Duże wieże i bunkry w dość sporych ilościach, jednak bez problemu możesz im odciąć prąd. Aby Neo nie mógł ci przejąć jednostek musisz zniszczyć jego centrum dowodzenia. Potem zniszcz resztę bazy, która zalicza się jako ED. Jeżeli zniszczysz Neo możesz odbudować siły ( nie będzie to jednak konieczne ) i ruszyć na bazę ED ( zielona elipsa ). Baza ta podobnie jak baza od Neo, będzie dość słabo chroniona, tylko będą znajdować się w niej miny. Mimo tego, obronę składającą się z kilku dużych i bardzo wielu małych wież powinieneś przejść bez problemu. Poradzisz też sobie z jednostkami ( kilka sztuk ). Mi udało się zniszczyć budynki za pierwszym razem, co dało rezultat ukończenia misji po niecałych 30 minutach, jeżeli ci się jednak nie uda to ponów atak. Po wykończeniu przeciwnika możesz spokojnie wydobyć pozostałe po bazach wroga surowce i te znajdujące się na wschód od twojej bazy ( fioletowa kropka ).



Misja: Andy
Przeciwnicy: ED & LC
Cel misji: Wydobądź 100.000 cr
Klimat: Wulkany

Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Przywieź do niego jednostki, rozbuduj bazę i zacznij wydobycie. Potem rusz na główne złoża znajdujące się w centrum planszy ( różowa kropka ). Będą tam na ciebie czekały małe wieże ED, a jeżeli się nie pospieszysz to centrum wydobywcze któregoś z wrogów. Tak, czy inaczej zniszcz co ci stanie na drodze i zabezpiecz złoże. Zbuduj dwie fortece - to wystarczy. W bazie też zbuduj dwie fortece. Możesz teraz spokojnie wydobyć złoża i wysłać je w kosmos. Pamiętaj aby do tego celu nie używać rafinerii, tylko centrum transportu rudy. Potem zakończ misję. Jeżeli jednak chcesz wrażeń, możesz zniszczyć bazy wroga ( LC - niebieski okrąg ), ( ED - zielony okrąg ). Baza LC jest łatwa do zniszczenia, choć broni jej sporo Craterów i Crusherów. Natomiast baza ED byłaby jeszcze łatwiejsza do zniszczenia, gdyby nie miny. Ponieważ zniszczenie baz nie jest celem misji nie będę się rozpisywał - powodzenia.



Misja: Kolumbia
Przeciwnicy: ED & LC
Cel misji: Wydobądź 100.000 cr
Klimat: Wulkany

Dokładnie jak w misji Andy. Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Przywieź do niego jednostki, rozbuduj bazę i zacznij wydobycie. Potem rusz na główne złoża znajdujące się w centrum planszy ( różowa kropka ). Zabezpiecz złoża budując dwie fortece i rozpocznij wydobycie. bazę też uzbrój w dwie fortece. Możesz teraz spokojnie wydobyć złoża i wysłać je w kosmos. Potem zakończ misję. Jeżeli jednak chcesz wrażeń, możesz zniszczyć bazy wroga ( LC - niebieski okrąg ), ( Ed - zielony okrąg ). Baza LC jest łatwa do zniszczenia, choć broni jej sporo Craterów i Crusherów. Natomiast baza ED byłaby jeszcze łatwiejsza do zniszczenia, gdyby nie miny. Ponieważ zniszczenie baz nie celem misji nie będę się rozpisywał :)



Misja: Achimania
Przeciwnicy: ED & LC
Cel misji: Wydobądź 100.000 cr
Klimat: Wulkany

Tak naprawdę musisz wydobyć tyle cr ile brakuje ci do sfinalizowania budowy promu, ponieważ misja ta jest ostatnią z kampanii UCS. A więc: Misję tą rozpoczynamy z punktu oznaczonego jasno czerwoną kropką. Przywieź do niego jednostki, rozbuduj bazę i zacznij wydobycie. Swoją bazę musisz ufortyfikować dość mocno, ze względu na spore ataki LC. Najlepiej zbudować około 3 fortec na zachodnim krańcu bazy. Potem tak jak w poprzednich misjach zajmij jedno z dwóch centralnych złóż ( różowe kropki ), oczywiście możesz zająć oby dwa. Wokół złóż zbuduj po dwie fortece i wydobywaj, aż do końca gry. Podczas trwania misji możesz zniszczyć słabą bazę ED ( zielony okrąg). Standardowo znajdują się w niej miny, które przetrzebią ci wojska. Jeżeli zniszczysz bazę ED będziesz miał spokój, ponieważ LC atakować będzie tylko twoją bazę, a nie "kolonie" wydobywcze. Baza LC ( niebieski okrąg ), jest trochę trudniejsza do zniszczenia, ale w ramach rozrywki... czemu nie zrównać jej z ziemią.




Wiadomości dodatkowe:

Poradnik dotyczy gry na łatwym poziomie trudności.

Nie buduj obrony w bazie głównej - jesteś w niej bezpieczny jak u Pana Boga za piecem

Złoża wydobywaj do końca, nie pozwól, żeby coś się zmarnowało. Wydobyte kredyty musisz przesłać do bazy za pomocą transportera jednostek ( Albatros ). Jeżeli tego nie zrobisz kasa sama się nie przeleje z konta na misji do konta w bazie.

Wymyślaj zawsze wszystkie wynalazki i nie zostawaj w tyle za postępem techniczny. Kasy na misjach jest tyle, że spokojnie starczy ci na projekt "Mars", wynalazki, jednostki ( zawsze wykorzystuj limit ) i inne potrzeby.

Zawsze po skończonej misji przywoź jednostki z powrotem do bazy.

Nie buduj zbędnych budynków na misji. Fabryki są tam nie potrzebne. Baza na misji powinna składać się z: elektrowni, lądowiska, centrum zaopatrzenia, centrum wydobywczego ( rafineria i ewentualnie centrum transportu rudy ) i obrony ( jeśli jest konieczna ). Więcej budynków to strata kasy.

Zawsze zakładaj pola siłowe na budynki i uzbrajaj je jeśli to jest konieczne

Twórz grupy ze swoich jednostek - wtedy łatwiej je odnajdziesz.